ny design



Hej på er! Jag mår betydligt bättre nu, men är fortfarande trött. Har varit hemma hela dagen, har nog inte missat så mycket eftersom jag bara går 8 - 12 på fredagar. Annars så har jag pillat med menyn och lite annat under dagen, usch vad jobbigt det är med menyn, men nu är det fixat och får vara såhär ett tag framåt! Nu har jag ingen aning vad som händer, annars. Har tänkt att städa upp i rummet lite, eller på byrån åtminstonde, ska få fint där! Och så på golvet, ( haha.. ) Sen ska jag ta och ta dagens outfit, låter så töntigt outfit.. Sen så jag ta och sätta på mig myskläder, annars fryser jag ihjäl ska nog ta och sätta på min one piece, så mjuk och skön, jo så gör vi! Vi hörs snart!




comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
bildernereibloggen