LEMBÖTE IKVÄLl!



Nämen, tjena!

Idag är det Fredag, det innebär helg! Har tagit helg redan nu för jag slutar 12 idag! Hihi, vid halv 3 idag kommer sofia och hämtar mig och vi åker och handlar till lemböte ikväll. Kommer hem imorgon kväll igen, det betyder att jag bara blir 1½ dag, buhu. Egentligen skulle vi ha kommit tillbaka på söndag, men redan imorgon vid 23:30 är jag hemma igen, vi ska tydligen delta i någon amerikansk kväll, herregud. Låt mig slippa.. Kommer i alla fall att förmodligen skratta med janna hela kvällen ikväll, fyfan vad roligt vi kommer ha! :D Jag minns från konfirmationen i april då vi hoppade i korridoren i stort sett all time. Fast kommer sakna misse. :( Buuut, ska ta tag i kommentarerna nu innan Sofia kommer, förlåt för att ni inte har fått något svar förresten! Uppdaterar bloggen innan jag åker ikväll, och ikväll senare också för att jag har min surfplatta med mig så om det är snabbt eller långsamt det återstår vi att se, men vi hörs förmodligen innan jag åker, annars hörs vi på söndag, ha en underbar fin helg nu allesammans! ♥




comments
LINNEA

Hej! Ha det så bra på Lemböte!

/Linnea

2011-09-09 @ 14:03:27
FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

2011-09-09 @ 16:09:43 | http://flizanlizan.blogg.se/
Amanda - att leva med glutenintolerans& min vardag och foton!

vad är lemböte för nånting? =)

2011-09-09 @ 18:11:40 | http://mandacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
bildernereibloggen