HEMMAHEMMA



Först och främst gillar jag att samma person som går i min skola i strandnäs ger bitch blickar till mig. Och sen är samma på Lemböte, woho! Känns som är älskad. ♥

Annars så är jag äntligen hemma! Nu hörs det som jag har varit borta i evigheter, haha. Åkte ju som sagt igår kväll, och har haft galet kul! Har haft miljontals timmar som jag aldrig trodde skulle ta slut.. Kunde sitta från kl. 11 till 15.. Puh. Ap jobbigt är var det i morse. Vaknade 07:30!! För att Janna rullade sig i sängen 3 meter ifrån mig. Whatever, sen låg vi vakna i ca. 1 & en halvtimme, puh. Sen kom dom och skulle väcka oss, men vi var redan vakna, tur det! För dom klappade, och skrek. Under timmen som vi var vakna så packa jag ihop mina grejer, för jag gissade på att vi hade mycket timmar idag, som sagt JA. Sen passerade kl. 9 och dom ringde i klockan att de var frukost, gick och käkade i stora huset, efteråt var det direkt andakt, alltså skittråkig ( !!!! ) Det gjorde vi i kyrkan dom har där ute. Efter ca. 15 minuter va vi direkt och hämtade anteckningar och penna. Ut till stora huset igen och ha lektion och det hade vi i ca. 20 minuter.. Sen lunch och sen lektion igen tio minuter senare, apa. Nej, nu känner jag att jag inte berättar mera, de blir för jobbigt, tror att de blir en video, där jag berättar! Nu blev det ett konstigt slut, men nu ska jag välja film för kvällen, packa upp, och sen SOOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Imorgon ska jag tvätta, all the timee. Butbut, kommer att uppdatera imorgon någonting! Måste bara påpeka att jag dansade afro ikväll, fml.. fasikens va fult de måste ha sett ut, haha!

Kram & godnatt! ♥




comments
FlizanLizan

sv: en nikon d3100 :D

2011-09-11 @ 13:54:20 | http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
bildernereibloggen