Καθένας έχει το δικαίωμα να μιλήσει το μυαλό τους.

Tjena, känner att det var ett tag sen jag skrev här nu! Jag ber om ursäkt, för det! Men det är så att nu har jag fått en förkylning igen!! Alltså, nej nu får det väl räcka? Hade den i torsdags, gick bort under lördagen, kommer tillbaka på söndagkväll, var till skolan på måndagen, var den värsta dagen i mitt liv.. Du ska veta att jag inte kunde arbeta.. Och på tisdagen så var jag hemma. Så nu har jag varit hemma i två dagar, imorgon ska jag banne gå.. Jaja, idag ska jag checka mig till föglö, känns priiiiima! Kommer hem någonting vid 5 idag, vi tar med datorn så det kanske händer att jag använder den i bilen, så kanske en liten uppdatering. :') Jaja, annars så vet jag ingeting mer, utan nu ska jag ta och läsa lite expressen, så vi hörs någonting, ha det super!

Förresten SPÖREGNAR det nuuuu..



comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
bildernereibloggen