uppdatering igen..

Hej! Har inte uppdaterat jag vet tror att de blir lite inlägg här och där!

Idag har jag i alla fall gått till 15, jävlar vilken lång dag, haha! I vilket fall som helst efter skolan åkte jag till nyan, skulle söka praoplats, men vände om får söka en annan dag! Vid 4 tiden åkte jag till församlingshemmet och skulle bli med i ssu. [ storsyskonutbildningen ] Och blev med i det, ångrar de lite nu men.. I alla fall så tar jag och åker till lemböte i helgen, jannas fel.. Ville egentligen inte, men de lär väl bli rätt så kul, endå! :) På fredag, den här helgen så sitter jag där, huhuh. Lär bli bra endå, de värsta är all packing, puuh! Kommer fan inte veta vad jag ska ha med mig, lär ta upp min kappsäck, annars får jag inte med mig allting. ;)

Nu har jag tänkt att åka ner till mamma och se vad som händer där, sen ska jag upp och checka lite läxor, hah. Kuuuul, på vägen ner ska jag fundera vad jag behöver med mig för kläder, vi hörs! :)
förhoppningsvis innan fredagen!



comments
Johanna

sv: Jo men det kan jag förstå :o Men precis, hoppas du har återhämtat dig helt nu! :)

2011-08-31 @ 22:40:46 | http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
bildernereibloggen